BLOG

12 кращих SDK-пакетів доповненої реальності

Екосистема доповненої реальності (AR) процвітає. Якщо ви директор компанії або менеджер з розробки продуктів, то зараз найкращий час для того, щоб розглянути, як можна покращити своє поточне програмне забезпечення завдяки AR. Але перед тим, як розпочати роботу, є декілька речей, який слід врахувати з точки зору правильного технічного підходу. Правда полягає в тому, що вибір правильного SDK повністю залежатиме від точних вимог вашого проекту. Очікується, що попит на AR-додатки зростатиме протягом наступних трьох-п’яти років. І коли попит починає процвітати, іноді важко дізнатися, з чого почати пошук відповідного SDK для доповненої реальності.

Що таке SDK розширеної реальності?

SDK доповненої реальністі (комплект для розробки програмного забезпечення) – це основний технологічний рушій програмного забезпечення, що забезпечує розробку та створення нових програм з AR. Роль AR SDK полягає у виконанні нетривіального завдання злиття цифрового контенту та інформації з реальним світом. Можливості SDK, в кінцевому рахунку, будуть реалізовувати функції та харакетристики у вашій програмі AR, тому важливо вибрати правильну платформу виходячи з вимог вашого проекту.

AR SDK відповідає за багато компонентів додатків, які зараз доступні, включаючи візуалізацію вмісту, відстеження AR та розпізнавання сцен. Відображення вмісту стосується цифрової інформації та 3D-об’єктів, які можуть бути накладені поверх реального світу. Відстеження являє собою “очі програми”, а елемент розпізнавання сцени виступає центральною нервовою системою програми. Кожен AR SDK оснащений своїми унікальними властивостями, які дозволять розробникам AR розпізнавати, рендерувати та відстежувати свої додатки найкращим чином.

Ось 12 найкращих SDK-пакетів для додаткової реальності (не в конкретному порядку):

1.) ARKit

У 2017 році Apple випустила iOS 11, і наступний запуск ARKit став, мабуть, найбільш важливою подією в історії технології доповненої реальності. ARKit – це унікальна основа, яка дозволяє брендам і розробникам розробляти та створювати безпрецедентні додатки для сумісних пристроїв iPhone та iPad (сумісні iPhone та iPad пристрої повинні бути обладнані процесором A9 або вище). ARKit SDK функціонує так само, як і більшість інших AR SDK, дозволяючи поєднувати цифрову інформацію та тривимірні об’єкти з реальним світом, але пропонує значною мірою безпрецедентну доступність за кількістю існуючих пристроїв, які він підтримує.

ARKit можна запускати на будь-якому пристрої, що оснащений процесором Apple A9, A10 або A11, і використовує VIO (Visual Inertial Odometry) для відстеження навколишнього середовища з безперебійною точністю. VIO дозволяє ARKit поєднувати дані Core Motion з даними датчиків камери та надає можливість розробляти додатки, які можуть визначати горизонтальні площини (підлоги та столи) та вертикальні площини (стіни). Це дає змогу ARKit точно зрозуміти динаміку та постановку певної сцени та надає можливість розміщувати 3D-об’єкти та накладати цифрову інформацію контекстуально релевантним чином (наприклад, через те, що ARKit розуміє різницю між підлогою та столом, він знає, щоб на пляшку вина треба поставити на стіл, а не на підлогу).

Розробники та компанії можуть створювати додатки за допомогою ARKit та через сторонні 3D-рушії, такі як Unity, Unreal Engine та SceneKit.

ARKit надає наступні функції:

  • Відстеження SLAM (одночасна локалізація та відображення) та синтез датчиків
  • Оцінка навколишнього освітлення
  • Оцінки розмірів та відстаней
  • Оцінка вертикальної та горизонтальної площин з основними межами
  • Стабільне та швидке відстеження руху

2.) ARCore

ARCore – це власний SDK для доповненої реальності Google. Подібно до ARKit, він дозволяє брендам та розробникам запускати додатки AR на сумісних смартфонах і планшетах Google. Однією з найпомітніших особливостей ARCore є те, що він також підтримує пристрої з підтримкою iOS та надає розробникам неперевершений доступ до користувачів на обох платформах. ARCore має три значущі функції, які дозволяють розробникам об’єднати реальний світ з віртуальним:

  • Оцінка світла: Оцінює умови освітлення в реальному світі
  • Розуміння навколишнього середовища: Визначає розмір та розташування вертикальних, горизонтальних та кутових поверхонь
  • Відстеження руху: розуміє положення телефону щодо його оточення

Всі переваги ARCore базуються на двох ключових елементів: стеження в режимі реального часу та обчислення місця розташування пристрою в поєднанні з інтеграцією віртуальних об’єктів у реальне середовище. Це дає змогу бізнесу та брендам розробляти великі та різноманітні додатки, підтримувані мобільними технологіями, що дозволяє додавати 3D-об’єкти, текст та цифрову інформацію безпосередньо в навколишнє середовищє реального світу. ARCore є безкоштовним для розробників і підтримує цілий ряд смартфонів та планшетів із підтримкою Android (та iOS), включаючи Samsung Galaxy і Google Pixel, а також багато інших.

3.) Vuforia

Vuforia – це SDK для доповненої реальності, яка дає змогу бізнесу та розробникам швидко розкручувати високонадійні додатки для мобільних телефонів, з глибоким використанням AR. Vuforia SDK використовує технологію комп’ютерного зору для ідентифікації та відстеження цілей та 3D-об’єктів у режимі реального часу. Ця функціональність дає змогу бізнесу та агенціям з розробки AR орієнтувати та розміщувати віртуальні об’єкти, включаючи 3D-моделі та інший вміст, у відповідності до реального середовища. 3D-моделі та цифрова інформація можуть бути накладені на реальну сцену та переглянуті за допомогою смартфона або планшета з підтримкою AR.

Пакет SDK для доповненої реальності Vuforia здатний підтримувати широкий спектр 3D та 2D цілей, включаючи багатоцільові 3D конфігурації, цілі без маркерних зображень та фідуціальні маркери, що називаються «VuMark». До деяких додаткових функцій SDK Vuforia належать: локалізоване виявлення оклюзії за допомогою віртуальних кнопок, здатність розробляти та калібрувати набори цілей під час роботи додатку та вибір цільового зображення під час роботи додатку.

Vuforia надає API (інтерфейси програмування додатків) на Java, C++ та Objective C++ та .NET через роботу разом з ігровим рушієм Unity. Зважаючи на це, з Vuforia SDK можна розробляти як для iOS, так і Android, а також розробляти додатки та прототипи AR в Unity, які легко переносяться на обидві платформах. Це прекрасний варіант для підприємств та брендів, які прагнуть розробляти додатки, які охоплюють як iOS, так і Android, мінімізуючи комерційний та технічний ризик. Це означає, що програми AR можуть бути розроблені без проблем для якомога більшої кількості цільових мобільних пристроїв у найкоротші терміни.

4.) Wikitude

Wikitude – це SDK, спеціально розроблений для розробки мобільних програм та прототипів AR. Компанія була заснована ще в 2008 році в Зальцбурзі, Австрія. Коли спочатку був запущений пакет Wikitude SDK, платформа була розроблена з основною метою: дозволити розробникам AR створювати доповнену реальність, що базується на чіткому місці розташування, через додаток Wikitude World Browser. А вже у 2012 році Wikitude змінив свою основну технологію, запустивши SDK Wikitude з функціями геолокації, відстеженням та розпізнаванням зображень. Всі ці функції вбудовані безпосередньо в основну платформу.

Wikitude SDK тепер є основним продуктом компанії та обіцяє розробникам можливість створювати захоплюючі мобільні додатки AR в найкоротші терміни. Wikitude SDK тепер також включає такі функціональні можливості, як 3D-рендерінг моделі, AR на основі місця розташування та накладання відео. Надалі компанія впровадила технологію SLAM (одночасна локалізація та відображення), яка полегшує безперебійне відстеження та розпізнавання об’єктів разом з миттєвим відстеженням.

Wikitude SDK працює на багатьох платформах і в даний час доступний на ОС Windows, iOS, Android та ряду HUD (шоломів). Wikitude стверджує, що це перший SDK, який вперше повністю зосередився на локальному підході до створення додатків доповненої реальності для усіх платформ мобільних телефонів та смарт-окулярів.

5.) EasyAR

EasyAR SDK пропонується підприємствам та розробникам у двух різних пакетах послуг: EasyAR SDK Basic та EasyAR SDK Pro. Основний пакет обіцяє розробникам розширені API, робочий простір та підвищену сумісність. Пакет Pro абсолютно новий і оснащений ексклюзивними функціями, які недоступні у базовому пакеті. Базовий пакет безкоштовний для розробників, які прагнуть розробляти додатки AR та підтримує API Java для Android, Swift API для iOS, а також підтримує ОС Windows. Є також деякі додаткові функції, що підтримуються базовим пакетом, включаючи відтворення відео, відтворення відео з прозорим фоном, сканування QR-коду та комплексну інтеграцію Unity.

Пакет EasyAR Pro доступний з усіма функціями, що надаються у безкоштовному пакеті, плюс підтримка SLAM, відстеження 3D-об’єктів, запис екрана та одночасне виявлення та відстеження декількох типів цілей.

Основна характерна риса пакету EasyAR Pro полягає в наступному: SLAM, відстеження 3D-об’єктів (у тому числі з можливістю розпізнавання та відстеження 3D-об’єкта доповненого текстурами в режимі реального часу), запис екрану (забезпечує простий та ефективний спосіб запису контенту AR), планарне відстеження зображення (можливість відстежувати та ідентифікувати плоскі зображення в режимі реального часу), стислий API, який інтегрується з усіма основними мобільними AR-платформами та контентом. Веб-сайт EasyAR переповнений тоннами корисної інформації для того, щоб ваш додаток AR було розроблено та запущено в найкоротші терміни, з вичерпною інформацією та підтримкою.

6.) Kudan

Kudan AR SDK – це платформа, розроблена для розробників AR, що хочуть мати все і одразу. І вона працює як на основі маркерів, так і без маркірувань. Основний двигун Kudan SDK повністю розроблений на C ++ і має специфічну архітектуру, розроблену таким чином, щоб забезпечити якнайшвидші та надійні експлуатаційні показники, не впливаючи негативно на пам’ять комп’ютера чи смартфона. Це означає, що Kudan AR SDK може використовуватись у різних сценаріях, починаю від підтримки спеціалізованих HUD до інтеграції в чіпсет. Це означає, що розмір та швидкість обробки даних можуть бути відрегульовані відповідно до конкретних потреб AR проекту на індивідуальній основі.

Kudan AR SDK має вбудовану API-платформу та підтримує як Objective C (iOS) так і Java (Android). В той же час завдяки ігровому двигуну Unity можно працювати також і кросплатформно. Kudan SDK також підтримує як маркерне, так і без маркерне відстеження, що чудово підходить для тих розробників AR, яким потрібно створити функціональність без ініціалізації на основі маркера.

Мета компанії – прискорити еволюцію віртуальності (вона охоплює всі аспекти доповненої, віртуальної та змішаної реальності) робототехніки (машини, безпілотники та роботи) шляхом створення алгоритмів, які класифікуються як штучне сприйняття (AP). Місія компанії Kudan – розробити ці алгоритми AP, які вважаються машинним еквівалентом людських очей. Комбінуючи AI (штучний інтелект) та AP, машини знаходяться майже на стадії, завдяки якій вони можуть відчувати та взаємодіяти з навколишнім світом так само, як і люди, використовуючи і очі, і мозок.

7.) Onirix

Onirix обіцяє безпроблемний розроблку мобільних додатків з AR та був розроблений, головним чином для того, щоб запропонувати розробникам швидкий та інтуїтивний досвід роботи. Onirix Studio дозволяє бізнесу та брендам розробляти, розміщувати та публікувати всі візуальні елементи кожного нового проекту AR, який створюється на цій платформі. Платформа Onirix надає цілий ряд різноманітних функцій для кожного нового проекту AR, включаючи можливість додавання конкретних визначних місць на основі місця розташування, маршрутів, 3D-моделей та ряду іншої інформації. Onirix використовує хмарну платформу, яка дозволяє кожному проекту отримувати оптимальний рівень ресурсу та мати гарну продуктивність, що, в свою чергу, забезпечує оптимальний рівень досвіду для мобільного користувача. Onirix AR SDK тісно інтегрований з їх рідними програмами для iOS та Android.

Сам Onirix SDK був розроблений спеціально для взаємодії зі смартфонами та планшетами з підтримкою AR. SDK пропонує утиліти та бібліотеки для простої та швидкої розробки додатків для Unity, iOS та Android. Їх допоміжний REST API дозволяє легко використовувати наявні набори даних у нових програмах AR та працювати з ними. Команда Onirix робить велику роботу з постійного оновлення документації для всіх підтримуваних компонентів та сумісних пристроїв. Сюди входить підтримка та документація для iOS, Android, бібліотеки по роботі з ARKit та ARCore, і очікується найближчим часом підтримка Magic Leap та HoloLens.

8.) MaxST

Пакет розробки доповненої реальності SDK MaxST це повний міжплатформенний AR-рушій, оснащений усіма функціями, що необхідні брендам та розробниками для створення додатків з AR. Платформа MaxST обіцяє конкурентні ціни в поєднанні зі швидкістю та легкістю розробки додатків AR. MaxST AR SDK забезпечує такі функціональні можливості: миттєве відстеження (забезпечує можливість ідентифікації горизонтальних та вертикальних площин для накладання відповідного вмісту), візуальний SLAM (використовує камеру смартфона для створення “віртуальної карти” навколишнього середовища), відстеження об’єктів (можливість імпорту файлів мап, створених за допомогою візуального SLAM), відстеження зображень (накладення 3D-вмісту, відео та зображень), відстеження маркерів (накладення вмісту зверху на маркери з наданими 8192 маркерами) та функція сканування QR / штрих-коду.

MaxST AR SDK також пропонує цілий ряд корисних функцій, таких як можливоість міжплатформної розробки, та роботи на всіх основних платформах, включаючи Mac OS, iOS, Android, Windows та Unity 3D. Платформа також сумісна із широким асортиментом HUD та розумних окулярів.

9.) Pikkart AR SDK

Pikkart SDK дозволяє розробникам створювати додатки AR, що, як вони обіцяють будуть легкими, простими у використанні, швидкими, надійними та дешевими.пристроєм виявлення та відстеження.

Pikkart AR SDK має чотири основні цінові рівні, починаючи з базової версії, яка є абсолютно безкоштовною. Безкоштовна версія Pikkart AR SDK надає розробникам необмежену кількість локальних маркерів, один демонстраційний додаток (на iOS або Android) та двадцять хмарних маркерів. За фіксовану плату в розмірі 299 євро розробники можуть отримати доступ до всіх функцій, доступних у безкоштовній SDK, з додатковою підтримкою електронної пошти для надання допомоги та інструкції щодо використання платформи для досягнення оптимального ефекту. Також існує два рівня преміум-класу, З хмарним розпізнаванням та хмарним API (обидва коштують 99 євро на місяць), забезпечують широкий спектр функцій, включаючи необмежену базу даних, 1500 хмарних маркерів та підтримку електронної пошти.

Pikkart SDK обіцяє дозволити розробникам створити надзвичайно привабливий та захоплюючий досвід роботи з AR, який може бути запущений на пристрої за лічені хвилини. Платформа включає в себе вбудовані плагіни для iOS та Android, а також інтегрується з існуючими проектами Unity та Xamarin. SDK також дозволяє розробникам додавати геолоковані розширені маркери для розвитку інтегрованих навігаційних служб.

10.) DeepAR

DeepAR SDK спочатку був створений для розробників додатків, які прагнули створити високоякісні 3D-лінзи, маски та спеціальні ефекти, повністю оптимізовані для мобільних пристроїв, у стилі Facebook та Snapchat через iOS, Android, HTML5 та Unity. DeepAR SDK легко та швидко інтегрується в існуючі проекти та підтримує величезний спектр різних лінз, ефектів, масок та фільтрів для створення високоіммерсивних програм та прототипів, орієнтованих на споживача. Платформа DeepAR забезпечує функцію розпізнавання облич для їх виявлення та виявлення особливостей обличчя. Це досягається поєднанням різноманітних моделей даних із складним машинним навчанням у 3D. DeepAR SDK має надзвичайно точне та швидке розпізнавання обличчя, поєднане з розпізнаванням підборіддя, очей та носа і здатне виявляти понад 68 точок обличчя при майже 60 кадрах в секунду. Платформа гарно оптимізована для виявлення кількох облич у режимі реального часу за допомогою сумісних смартфонів та планшетів.

DeepAR також має функцію виявлення емоцій у реальному часі, здатну виявляти всі основні емоції людини: гнів, огиду, страх, щастя, смуток. Ця технологія використовує власні моделі глибокого навчання та нейронної мережі.

11.) Lumin (Magic Leap)

Magic Leap – американський стартап, заснований Роні Абовіцем у 2010 році. На сьогоднішній день компанія зібрала понад 1,4 мільярда доларів інвестицій, включаючи інвестиції таких компаній як Google і китайську Alibaba. Magic Leap One HUD накладає комп’ютерні 3D-зображення на об’єкти реального світу, «проектуючи цифрове світлове поле в очі користувача».

SDK для роботи з доповненою реальністю від Magic Leap називається “Lumin SDK” і забезпечує все, що потрібно розробникам Unity, щоб розпочати розробку для Magic Leap One. Lumin SDK включає в себе тренажер-симулятор для початку вивчення можливостей SDK без необхідності заздалегідь купувати HUD, пакет Unity, сумісний з ітерацією Magic Leap Zero і Magic Leap Remote, щоб швидко розпочати працювати, і включає також безліч зразків для демонстрації усіх функцій, доступих розробникам AR.

12.) MixedReality Toolkit (HoloLens)

The MixedReality Toolkitі складається з ряду компонентів та скриптів, які призначені для прискорення розробки додатків доповненої реальності, орієнтованих на роботу з Microsoft HoloLens та іншими гарнітурами змішаної реальності на базі Windows. Найновіша версія MixedReality Toolkit має розширені можливості та оснащена цілим рядом нових функцій, включаючи можливість підтримувати широкий спектр платформ віртуальної та доповненої реальності за межами власного асортименту продуктів Mixed Reality.

Mixed Reality Toolkit VNext включає численні API для прискорення розробки проектів доповненої реальності для широкого кола підтримуваних пристроїв, що включає:

  • Microsoft HoloLens
  • Гарнітури Microsoft Immersive (IHMD)
  • Steam VR (HTC Vive / Oculus Rift)
  • Платформи OpenXR

Для того, щоб почати розробку додатків за допомогою MixedReality Toolkit, вам знадобиться Windows 10 FCU, Unity 3D (забезпечує підтримку розробки проектів доповненої реальності в Windows 10) та Visual Studio 2017 (використовується для редагування коду, розробки та розгортання пакетів програм Universal Windows Platform).

Висновок

Якщо ви маєте власний бізнес чи бренд, і думаєте, як розвивати ініціативу доповненої реальності, зараз найкращий час, щоб розпочати. Оскільки технологія стає все більш досконалою і можливості нових SDK починають швидко розширюватися, кількість комерційних можливостей, пов’язаних з AR, також починає експоненціально збільшуватися. Якщо ви ще цього не зробили, варто витратити трохи часу, щоб розглянути комерційні елементи вашого проекту та провести деякі розрахунки на основі рентабельності інвестицій, перш ніж вирішити, який SDK може бути правильним для вашого наступного проекту AR.