BLOG

Вихованці літньої школи “Аквабенд” відвідали лабораторію віртуальної та доповненої реальності

1 липня лабораторія віртуальної та доповненої реальності Сумського державного університету приймала гостей. До «Ulab» та «Online studio SumDU» прийшли вихованці літньої школи «Аквабенд-СумДУ». Спочатку діти завітали до онлайн-студії, що створена для проведення вебінарів. Там вони мали змогу випробувати на собі інноваційні технології університету, але по-дитячому: малювали пальцями на спеціальному екрані, гралися, змінюючи бекграунди, створені для проведення вебінарів, зустрічей, лекцій та просто розважальних.

Наступною локацією була відео-студія. У ній вихованці літньої школи побачили як на фоні циклорами викладачі роблять відео-лекції, привітання, а також за допомогою хромакею змогли побувати на Ніагарському водоспаді та політати на килимі-літаку. Остання та найбільша кімната, куди завітали діти, – власне сама лабораторія «Ulab». Спочатку їм показали віртуальну модель машини, створеної за допомогою технологій доповненої реальності. Наприклад, автомобіль можна було зняти із сигналізації та розглянути всі його деталі. Наступним на екранах продемонстрували віртуальну анатомічну модель людини, після чого черга охочих спробувати себе в ролі медика швидко сформувалась. Діти стали один за одним та чекали, коли їх вже заведуть до тої самої кімнати. Окрім анатомічної моделі, вихованцям літньої школи «Аквабенд-СумДУ» показали віртуальну відеогру «Beat Saber», де треба розбивати куби спеціальними мечами, тобто рухати контролерами.

За словами маленьких відвідувачів екскурсія їм сподобалась: «Я спробувала розбивати кубики, мені сподобалось. Треба було мечами розрізати їх під музику», Даша 8 років. Хтось у лабораторії вже не вперше: «Я вже тут другий раз, але саме сьогодні побачив ще й скелет людини. Зараз я дивлюсь електричну схему за допомогою планшету і мені тут подобається, що можна на неї натискати і лампочка починає горіти», – Міша, 11 років.

Ця екскурсія спрямована на залучення дітей до освоєння інноваційних технології, що згодом може стати поштовхом для реалізації їхніх здібностей, зокрема в Сумському державному університеті. В умовах повномасштабного вторгнення рф в Україну потреба фахівців різних спеціальностей тільки збільшується, а проведення таких профорієнтаційних та водночас розважальних екскурсій сприяє залученню дітей вступати саме в українські вищі навчальні заклади, а згодом і працювати на розбудову країни.